пʼятниця, 10 серпня 2012 р.

Табір виживання. 1 ч.


    
І так почнемо з того, що я навчаюся в педагогічному училищі. І в нас на 3 курсі є практика в літньому таборі. Мене на правили в літній оздоровчий табір «Дивограй»  Ліпляве, Канівського району.
Першого дня коли я приїхав у мене було відчуття, що я приїхав у покинуту школу в Чорнобилі. На це було декілька причин.
По-перше заходити в школу було «стрьомно» не прибрано, на стінах розвішені якісь не зрозумілу малюнки. По класах, вони ж кімнати розкидане різне
сміття. Також по кімнатах розкиданий різний одяг.


По-друге нас посели на коридорі. Блін, це наче «прохідний двір», всі шастають ніби так і потрібно.
Загалом перше враження не найкраще, але з плином часу моя думка змінилась на кардинально протилежну, про що я опишу в наступному пості.          

Немає коментарів:

Дописати коментар