четвер, 5 липня 2012 р.

#укрмова #укрдім моє бачення

            
            Натхнений твіттерянами, які зараз стоять на передовій мовного протистояння, я вирішив написати цей пост, він про те,  як я бачу ці події.
            Твіттер зараз майорить  хеш-тегами  # укрмова,  #укрдім, це не може залишитися   без уваги.  Дуже прикро дивитись на те, як політичні сили використовують дану ситуацію заради піару, а прості  люди "відгрібають"  від беркуту. Замість того, щоб спланувати чіткий план дій, вони, політики,  роздають інтерв’ю про те, яка погана у нас влада.

            Не розумію людей, які пасивні в цій ситуації. Зараз відстоюються права на життя у вільній країні, яка не підвладна "Російській Імперії". Можливо важливий вплав має і український менталітет "моя хата скраю", але хто знає ?
            Ми зараз маємо владу бандитів, яка нічого не боїться крім НАРОДУ. Саме від нас із вами зараз залежить те, в якій країні доведеться жити нашим дітям.  
            Я знаходжусб за 150 кілометрів від епіцентру подій, тому, на жаль, можу допомогти лише думками. Але якщо кожен зробить хоча б щось для своєї Батьківщини, то це вже буде маленька перемога. Адже по одинці ми мізер, не здатний протистояти бандитам, але, об’єднавшись,  ми - потужна сила, здатна дати відсіч будь-кому.

2 коментарі:

  1. завжди можна заїхати в гості ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Повністю підтримую тезу "політичні сили використовують дану ситуацію заради піару, а прості люди "відгрібають" від беркуту".
    На такий протест потрібно йти з жовто-блакитними прапорами (і лише з ними!!!!!!), а не з символіками партій і якщо ми бачимо, що опозиція використовує ситуацію як піар то її потрібно зафукати або кричати "Ганьба!" ..ну або відповідати мовчанням.
    Я згадую коли під час протестів в Росії найбільшу підтримку мав Навальний і я радів коли бачив розгублених(або як мені здавалося, хз) старих опозиціонерів типу Немцова, які говорили те ж саме напротязі років і дивувалися чому їх так не підтримують??!!))
    А все тому що кожен може говорити, але не всякий діє.
    Тому !Честь і !Хвала тим хто стоїть зараз на вулицях в спеку, а не сидить дома чи на роботах ставлячи лайки на карикатурах Янека (до яких, на жаль, я відношу і себе..(( )

    ВідповістиВидалити