пʼятницю, 28 листопада 2014 р.

Instagram- життя у пошуку

           
              Ідею цієї публікації я "виношу" вже досить давно, але якось не було натхнення про це написати. Останнім часом взагалі ні на що немає натхнення, тому дивно що я це пишу саме зараз.

              Треба почати з того, як взагалі познайомився з instagrm'ом. Колись, це була елітна соцмережа, яка була на Ідевайсях. І раптом одного дня, я бачу, як мою стрічку в twitter'і заповнюють ейфорійні пости про те, що "О Боже, insagram вийде на  android".
Що це? Для чого? Я не розумів, та й не сильно хотів розбиратися. Але в день релізу, я як штик пішов в Саморідні на бугор, бо там ловив life, і за дві години я викачав тих 12 завітних мегабайт. Хоч не дуже розумів для чого той instagram потрібен, але перше фото я підготував за довго. І тут, як то говорять "паніслася".


              Щоб зручно від-образити, те як instagram змінив мій світогляд, розділю все на періоди.
     Період один. +100500 фільтрів  


     Період два. HDR наше все


     Період три. Просто додай розмитості


     Період чотири. Nexus прийшов  порядок навів (тут має бути рима)


     Період п'ять. Путь істинний


     Період шість. Фотографія наше всьо


Instsgram, це не тільки соціальна мережа, а це та річ яка розвиває в нас увагу до деталей. В якийсь момент починаєш бачити світ, як набір квадратиків. Голова мимо волі сама обробляє кожен з них і видає потрібний кадр. Мозок завжди працює, завжди перебуває в пошуку. 

Немає коментарів:

Дописати коментар