середу, 26 червня 2013 р.

Лінзи для смартфону



           Камера – це невідємна частина сучасного смартфону. Я думаю ні для кого не секрет, що останнім часом мобільна фотографія набуває все більшої популярності. Зараз існує досить багато фоторедакторів, камер та інших сортових штук, які допомагають розширити фото можливості вашого телефону, сьогодні не про це.
            Сьогодні я вам розповім про об’єктиви для телефону або ще називають лінзами. Вони розширять можливості камери не софтово, а хардверно. Минуло два тижні, як я ними користуюся, і я задоволений результатом.
           Отже давайте розберемо все порядку. Я маю комплект із трьох лінз: fisheye або риб'яче око, макро та широкоугольна лінза. Всі вони зроблені досить якісно та мають металевий корпус. Кріпляться до сматфону досить просто за допомогою магнітного кільця ( їх в комплекті три різного діаметру), але є різні варіанти кріплення. Самі ж лінзи виконані зі скла. Також до об’єктивів додаються дві петельки за допомогою яких їх можна повісити як брелки.
            Думаю розповідати, що робить кожна лінза та який ефект дає, немає сенсу краще один раз побачити.
Fisheye
wide 
без wide

macro


для порівняння розмірів жаби


       Я купив ці лінзи, щоб розширити можливості своєї бюджетної камери. Люблю мокро фото і макро об’єктив допомагає мені досягнути максимального результату. Варто зауважити, лінзи не підвищують якість фото. Якість фото залежить лише від якості вашої камери.
Моєю метою, було познайомити з цими штуками і думаю мені вдалося. Чи потрібні вони Вам чи ні вирішувати лише Вам.

Немає коментарів:

Дописати коментар