понеділок, 1 квітня 2013 р.

Практика. Звіт.




              Я проходив педагогічну практику в Моринському НВК. Практика тривала 6 тижнів. На ній я виконував роль класного керівника, вчителя початкових класів та вчителя інформатики.
            Матеріальна база школи відповідає вимогам часу. Школа забезпечена відповідним обладнанням для навчання та всебічного розвитку дітей. 
       В період своєї практики, я ще раз переконався,що на уроки в початкові класи обов’язково потрібна наочність, тому що як відомо, в учнів більш розвинена зорова пам'ять. Причому наочний матеріал повинен бути яскравим та цікавим. Також я використовував на всіх уроках різноманітні ігрові моменти.


В процесі практики я оволодів такими вміння і навичками:
  • тримати в полі зору весь клас:
  • проводити індивідуальну роботу з дітьми;
  • запобігати конфліктним ситуаціям;
  • вміння працювати з усіма і кожним окремо водночас;
  • правильного і зрозумілого для дітей подання матеріалу;
  • вдало використовувати наочність;
  • вміння на уроці створювати ігрові моменти;
  • Під час проходження практики була виконана значна за
  • обсягом навчальна, виховна і позакласна робота, яка проводилась
  • згідно індивідуального плану.

       Інформатику я проводив у 2-4 класах. Метою фахової діяльності педагога є ознайомлення учнів із місцем і роллю інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному виробництві, науці, повсякденному житті й підготовка їх до раціонального використання задач, пов’язаних з опрацюванням інформації, її пошуком, систематизацією, зберіганням, поданням, передаванням.  
       На уроках були використані навчальні програми, такі як «сходинки до інформатики» та « шукачі скарбів». Під час роботи з цими програмами у дітей не виникало труднощів. Але інколи було тяжко зацікавити дітей до вивчення тої чи іншої теми. 
        Дітям дуже подобалося працювати з програмою «Кіт риболов». А от під час вивчення алгоритмів їм було складно, що свідчить про те, що в них погано розвинене логічне мислення та просторова уява. 
       Загалом практика це чудовий «експірієнс», який дає зрозуміти студенту-практиканту чи правильно він зробив вибравши професію «вчитель». І це розуміння дає правильний напрямок у тому чи варто надалі оволодівати даною професією. 
            Особисто я, вражаю що ця професія не для мене. Чому? Досить складно дати на це відповідь. Проблема полягає зовсім не у відповідальності чи наявності професійних навичок. Головне те, щоб людині було комфортно на її робочому місці. Я нажаль не відчував того комфорту, який би я хотів відчути.
        Але мої слова не ватро «приміряти на себе», адже в кожної людини по іншому. Говорять «сто людей, сто думок», тому щоб зрозуміти потрібно випробувати на собі.
            Підсумовуючи все вище сказане, хочу сказати, що «вчитель» це хороша професія. Адже він нам заміняє на певний період нашого життя маму, тата, пруга він є нашим наставником, який вкаже нам правильний шлях і не дасть стати на хибну дорогу.

Немає коментарів:

Дописати коментар